vineri, 2 august 2013

Retragerea meditativă cu Ajahn Tim Colibiţa 12-17 iulie 2013



Bineînţeles, a fost minunat. Nu am fost decât patru persoane - o mică familie - deci ajahn (ajahn în tailandeză înseamnă învăţător) a avut timp să se ocupe de fiecare dintre noi. Am fost foarte norocos că l-am întâlint şi suficient de înţelept să păstrez legătura cu el în toţi aceşti ani. Sper să ne revedem cât mai curând. 
Ajahn Tim este un om înţelept, însă înţelepciunea lui nu izvorăşte din cărţi, ci din bogata sa experienţă spirituală. Pentru cei interesaţi de Dhamma, mai jos sunt câteva înregistrări de la eveniment. Şi, pentru pentru cei ce vor mai mult: http://www.blisteredfeet-blissfulmind.co.uk/

meditaţii ghidate (audio)


discursuri (video)

Discursul de deschidere

Prima seară

seara a 2-a

seara a 4-a

2 comentarii:

  1. Felicitari, Ciprian!
    Sunt incantat sa vad devotiunea ta fata de Dharma.

    gassho

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Josho! Faceam zilele trecute un exercitiu de recunostinta si tu esti prima persoana la care m-am gandit. Tu esti primul caruia trebuie sa-i multumesc pentru faptul ca am apucat pe drumul acesta. Primul meu tovaras buddhist
      _/|\_

      Ștergere